Semestern är slut....

Första dagen på jobbet är nu tillända. Jag var där kl.06.15, lite ringrostig känner man sig alltid. När jag gick in på min avdelning  kände jag bara att det enda jag ville var att gå ut därifrån! Stolar, bord och hyllor, leksaker m.m. står hullerombuller, så det kände jag att ta tag i det första dagen kl 6.15 var inget att tänka på, det får bli en annan dag! Det var ju fint att alla golven var polerade givetvis, men vilken röra! Det tar nog ett tag att fixa till det, tror jag.
Jag skrev ju att jag kom till jobbet kl. 6.15, och första barnet kom 8.30, lyckad start på veckan! Men efter en stund kom det jobbarkompisar och jag fick prata av mig lite och då kändes det genast mycket bättre. Nu känns det ändå kul att vara tillbaka i de gamla gängorna igen, rutinerna, och det är ju ändå bara 11 månader kvar till nästa semester....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0