Nyår!!!!

Det var längesen jag skrev nu, tiden går så fort att man inte hinner göra det där som inte är nödvändigt! Det är synd för det är ju det som oftast är roligast, som att skriva i sin blogg t.ex. Men det får bli ändring nu! Det är väl dags för nyårslöften, eller hur?
Då kan det ju vara på sin plats att lova sig själv något bra:
Jag lovar mig själv att tänka mer på det som inte är nödvändigt utan tänka på att göra det som är roligt och som ger något också, att prioritera livskvalitet framför nödvändighet.
Jag lovar också att ta hand om mig själv bättre, sköta om mig mera, för att må bra.
Kan jag hålla det här då är jag inte dålig! Jag vet hur det lätt blir!
Men ett försök är det värt, vi får se om ett hur det gått!
Ingelapingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0